Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

dinsdag 11 september 2007

Newsflash: 11 september

Hallo allemaal weer,

Het is weer een tijdje gelden dat ik hier wat heb geschreven.
Maar ik begin met een nogal dramatisch gebeurtenis.
Oke, het is niet in New York zo'n 5 á 6 jaar geleden maar juist gisteren.
Gisteravond brak er brand bij de Super de Boer in Slangenburg uit.
Opmerkelijk genoeg wist ik gisterochtend helemaal niks van, rook helemaal geen ongewone luchtje.
Maar toen ik naar huis ging via Slangenburg dacht ik vlak voor de retonde van: wat nou weer afgezet. Dus het wordt even omrijden. Even later trok mij een brandweerwagen eve aan. En vervolgens zag ik het: het is zowat helemaal verwoest, alleen wat geraamte blijft over. Echt vreselijk om te zien. En ook wel een beetje raar, voor de vakantie fietste ik eve naar toe om wat te halen en nu... Ik sprak ook met de mede Sterrenburgers en daarna ging ik weer weg.
Hieronder een paar foto's van ter plekke:

Eerste indruk: wat nou weer? De schade
Achter de hekken
Enerzijds treurig, anderzijds weer een wat leukere plaatje, een Qliner rijdt een erf in:P

Verslag van vandaag wat ik heb gezien, komt morgen.

Tot laters,
Joël

Geen opmerkingen: