Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 28 september 2007

Eve in Dordt gebleven

Wow, ben eigenlijk ik te laat om nog over vorig week te vertellen. Maar goed, heb het nu echt druk!

Vorig week zaterdag lekker in Dordt gebleven. Gewoon wat foto's maken, je weet wel. En natuurlijk moet ik weer boodschappen doen. Maar wat me nogal opviel die dag: Lijn 3, bomvol, zowat 5 kinder(vracht)wagens. Zucht, en anderen die bij Stadskantoor wilden instappen moesten juist achter instappen. Of 't niet erger kan: kom er bij Kilwijkstraat (dacht ik) nog een kinderwagen bij. Verderop, bij de Brouwerdijk wil ik eruit, maar dat gaat eenmaal niet echt als de bus bomvol zit. Gelukkig zit ik vooraan en ging er een kinderwagen eruit. Nou goed, verder niet echt veel te vermelden. Dat was 't dan,
Joël

Geen opmerkingen: