Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zaterdag 22 september 2007

De twee daagjes druk

Hoi daar ben ik weer ;),

Zo was druk deze week zeg! Maar ik zal jullie eve snel vertellen over donderdag en vrijdag...

...donderdag, 1e uur, FA,
In de begin van de les kregen we dus een S.O. Ik vond zelf dat ik goed heb geleerd, maar soms weet je het niet meer. Ik had immiddels de S.O. gemaakt wist echt bijna niks meer! Zowat 6 van de 30 ingevuld! Iets wat misschien onmogelijk lijkt...

...donderdag, 6e uur, FA,
Ik kwam binnen in de les en tegelijk wordt ze helemaal boos op mij over die S.O. Oké, heel begrijpelijk dat je ben geschrokken maar andere leraren worden toch niet zó boos als haar? Kan weleens een 1 per ongeluk halen, zelfs in een D-Toets. Dan mag ik die gewoon overmaken in de E-Toets. Ik ging dus zitten en zij hield zowat een (soort) preek. Afijn, toen zei ze van dat enkele witten stukken in de S.O. keek ze nog naar mij ook. Vervolgens kreeg m'n een blad terug en het is bevestigd: eine eins.
Toch denk ik: Waarom zou je zo boos zijn omdat-ie een 1 haal? Oké, het is een leerling van jou, dat wel. En toch hoef je toch niet zo kwaad te zijn? Normaal kom er dan een leraar(es) naar mij toch en vraag dit en dat. Maar voorlopig heb ik in de eerste een paar weken géén frans gehad en in de tweede een half jaar geen frans...

...vrijdag, 1e uur, FA,
Ach, zoals altijd, maar om 9.00 werden we opgehaald voor de schoolfoto. Ach, zou wel moeten ;). Ik had dus van te voren al mijn nieuwe t-shirt an, van Republik Indonesia. Veel later gingen we weer naar beneden en dan nu de klassefoto! Wenselijk, maar waar is WES? Mijn eigen mentor? Eingelijk is hij ook vandaag op school, maar niet bij ons. Dus ging STO daar even tussen staan ;). Vanaf die moment dacht ik nog van de eerste. Omdat MOL die ene dag niet op school was ging JNG erop die we hadden...

...vrijdag, 5e / 6e uur, LO,
In een woord en vier letters: SAAI. Ja sorry hoor, maar dit was echt de saaiste gymles ooit. En dan heb ik specifiek over voetbal. Oké, een van mijn favo sporten maar hoe het er toe ging, pfff.
Krijg bijna helemaal geen balcontact, en als-ie komt op de lat. Of als keeper, kan je ook zo goed worden afgezeikt worden. Afijn, ik ben uitgepraat ;)

Joël

Geen opmerkingen: