Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

woensdag 5 september 2007

Hij is er gelukkig weer,

maar nu toch maar weer slapen

Tis nu middernacht en ben toevallig wakker geworden om naar de wc te gaan. Kom ik terug staat de pc nog altijd aan. Dus wat doe ik dan, precies. Even je blogje bijwerken (nou ja, een stukje dan).
Maar even op een rij wat ik morgen uitgebreid ga posten hier:

  1. Zaterdag = busdag nummero... geen idee ;)
  2. 's Ochtends vroeg maandag naar Breda voor 3 uren (en dan rooster ophalen hehe)
  3. Eerste schooldag, dinsdag
Denk dat ik maar nu echt weer naar bed ga... gaap...

Geen opmerkingen: