Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

donderdag 20 september 2007

Best wel interessant...

Ach ja, op dinsdag, was het wel even leuk. Een Citaat van iemand uit mijn klas van een forum:

Vandaag hadden we bij engels een leuk uitzicht. Eerst komen de 869+866+867 voorlangs rijden. De 867 wordt afgekoppeld, en de andere 2 rijden verder, even later komen ze langs het andere spoor weer langsrijden naar Dordrecht, weer later gaan de seinen weer dicht, en komen ze de 867 ophalen, maar het koppelen gaat verkeerd, de trein stond op de overgang stil, en het duurde een kwartier voordat de treinen gekoppeld waren. Iemand uit onze klas wou gewoon verder werken, maar de leraar zei: "Dit is eigenlijk ook wel interessant". De 6300 heeft uiteindelijk een omroute moeten nemen....

En ik: Hmm, en ik zit gewoon de hele les te kijken naar de hele show :)

Was wel leuk dat we zowat kwartiertje keken naar die plan V van Arriva :p.
Helaas geen foto, in verband met dat de mobieltjes niet aan mogen op school.
Wel geinig van GEM om eve de les af te breken.
Maar wist wel al langer dan vandaag dat hij grappig kan zijn.

Joël Roza

Geen opmerkingen: