Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 30 september 2007

Eve naar: Nee, thuis gebleven

Jup, dit keer thuis gebleven. Nou ja, heb eigenlijk huisarrest dit weekend maar goed. Wel wat meegemaakt toen ik even met mijn vader naar de winkelcentrum ging...

De bril ophalen... dachten we, net toch niet. Thuis kregen we namelijk een kaartje van Hans Anders dat we de brillen konden ophalen. Echter... vergaten we in ons achterhoofd dat we een coupon zouden krijgen om de brillen op te halen.

Verder nog wat bij super... wou ik even snel door de winkel (lees: met een karretje) dus m'n snelheid was een beetje opgevoerd. Tot dat er een vrouw schreeuwde een mij vergeleek als een wegpiraat. Ik bleef maar stil en deed normaal toen ik bij m'n pa stond. Die zei immers dat ze dronken zou kunnen zijn :P.

En dan nog thuis eens wat geïnstalleerd: Windows Live Mail. Eindelijk eens mails downloaden van hotmail / live :P. En verder Windows Live Writer, echt handig. Om berichten te posten naar Blogger (zoals ik 't heb), msn space enz... Dit berichtje is dus vanuit Windows Live Writer gemaakt ;),

Zo dat was 't,

Joël

Geen opmerkingen: