Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 12 oktober 2007

Weer bezig met de MAN LionCity CNG

Ja, ben weer gaan sleutelen aan de bus die je in vbus kunt besturen. Klinkt misschien gemeen, maar ik probeert de bus voor mezelf eens te renoveren. Kwa texuren enz.. Eens een kijkje achter de schermen:

pic7Hier was al de kleurstelling verandert en de kentekenplaat. Nu zit er te kijken om i.p.v. de roodachtig filmbak naar de groen-geelachtig kleur te krijgen. Hier zie je duidelijk dat ik er nog niet ben ;).

pic8En hier wat dingen doorgevoerd: een verbeterde filmbak qua kleur he (zoals in de SVD-tijd bij de Den Oudsten, Berkhoffen en Cito's), oranje wat lichter, betere plek voor de busnummer en tot slot de interieur verandert (had toevallig een foto van de interieur van de citaro).

Maar ik ga weer eens verder,

Joël Roza

Geen opmerkingen: