Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 14 oktober 2007

Afgelopen vrijdag...

Zo, daar ben ik weer. Het was deze week weer erg druk en soms wil je eens wat anders...

Op school aangekomen had ik te horen gekregen dat LO uitvalt. Klote, eerste gedachten, maar aan de andere kant ben ik dan wel om 1uur uit omdat NE verplaatst is. Maar nog altijd moet ik dan in die tussenuur naar de studiehuis. Eenmaal daar aangekomen dacht ik van: heb ik die schoolfoto's al ingeleverd? En dat was nee. Eerst begon ik me te bedenken dat ik dat eve vrij wil vragen voor dit keer om per fiets of bus de foto's op te halen. Toen dacht ik van, nee toch maar niet. In de studiehuis dan ging ik me aanmelden op de computer en ging eve mee kijken bij iemand die op ongein.nl zit. Later komt er ineens een blauwe schern, en nee, ik bedoel niet dat-ie dan crahst:P. Nee, maar waarschuwt je omdat je op verboden terrein zit (sites die je op deze pc niet mag zien, kortweg wat niet met school heeft te maken mag niet).

Goed, toen bogon ik maar iets te doen op mijn pc. Tijdens laatste uur, NA, kreeg ik 't idee om dan vlug naar huis te gaan met de bus en weer terug komen...

...dus na 't lesuur wachtte (nouja, moest me een beetje haastten) ik op lijn 5 richt. Sterrenburg van 13.08. Kom ik dan precies om 13.08 daar, kan ik nog 10 minuten extra wachtten omdat-ie te laat is. Eindelijk in de bus (6291) kan ik me weer ergeren omdat-ie slooooom is en bij kilwijkstraat nog bijna iemand overreden. Goed, eens in Sterrenburg vlug de envelop gepakt en wat boeken uitgeladen. En weer terug naar de halte om de bus te pakken. En die was 1 min te laat (maar zo kritisch ben ik nou ook weer niet ;)). Op station uitgestapt om te kijken wat er rondrijdt en ineens komt er een bekende chauffeuse opduiken op lijn 3 richt. Oudelandshoek. Dus nemen die bus, het gaat immers dezelfde richting waar ik moet wezen. Nouja, eerst een ommetje op de Chico Mendesring dan en bij Reigersstraat eruit. Vervolgens lopend naar Halma ;).

Verder heb ik vanaf nu een kleine sub-sitetje bij eurorefs om als je wilt geldverdienen. De site is www.rozasvd.maakt.nl.

nou eh, straks over Zaterdag ;),

Joël

Geen opmerkingen: