Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 26 oktober 2007

Keuzes maken: das (soms wel) moeilijk

Soms valt 't niet mee om keuzes te maken, wordt het nou die of die? Of herken je dit wel eens: 'zo weinig keuzes? valt bijna niks te kiezen!' of 'er zijn veels te veel om te kiezen'.

Zo heb ik nu ong. met kiezen tussen mobieltje. Mijn specifieke kenmerken waaraan het moet voldoen? Nou, bijvoorbeeld: een slider, mp3 kunnen luisteren, bellen en sms'en, een agenda voor memo's, een paar games erop, goeie camera, misschien wel video's kunnen bekijken, misschien een kleine toetsenbordje erbij en last but not least: touchscreen. Met deze specs. zou ik dan aardig heel wat mobieltjes kunnen afvallen en dan kom je bijv. bij Samsung G600 / G800 (al heeft-ie niet de laatste twee), of Nokia N95 (geen touchscreen). Allemaal hebben ze wel iets gemeen: Ze hebben 5 mpx. camera aan boord. En dat was nog een van de eisen die ik min of meer stelt. Maar al een lange tijd volg ik de Samsung F700, die een 5 mpx camera had. Later bleek dat de toch maar een 3.2 mpx erin gooien, eingenlijk een teleurstelling. Want anders was hij wel héél aantrekkelijk om het zo maar even te noemen. Maar ja, niet elke gsm is perfect:P. Hij zou pas 1 nov uitkomen, dus wacht ik ook maar tegelijk op een review hoe ze van 'm vinden.

Joël ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij bent wel erg veeleisend he.
Het belangrijkste voor mij is, dat je ermee kunt bellen. Het klinkt misschien vreemd.

SVD Reiziger zei

@anomiem: Maar als je meer eisen lees: wensen) hebt en daar op dieper in gaat dan vallen telkens uit de hele berg telefoons wat uit. En heb je dus waarschijnlijk dan een keus. Immers, heb je een abo dan moet je er zowat 2 jaar mee. En het is gemakkelijk als je er bijna alles mee kan. Maar dat bellen is er toch wel meestal, of niet?