Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

woensdag 24 oktober 2007

Maandag: choas op CS

Zo, was maandag op de bus gegaan. Beetje aan de late kant, om half twee d8 ik. Maar heb toch weer wat meegemaakt...

Op de heenweg had ik nét een bus gemist, omdat ik dacht dat het nog steeds een kwatiersdienst was... afijn, later de volgende bus gepakt en later t.h.v. Spirea zag ik hoe ze die reclames bij de haltes verwisselen. Best wel leuk om te zien hoe ze handig erin zetten. Wat later na Weizigtpark hoor ik iets merkwaardig bij de halteomroep: je zou eerder zeggen Spuiweg, maar vlak daarna riep ze om Vredenburg, stond zelf op de tft-scherm. Ik dacht: rot op, niet weer terug van waar ik kwam :O. Na Spuiweg sprong-ie gelukkig naar 'voor halte Centrum'

Later op 't station CS ging ik met Job lijn 10 pakke en vervolgens met de Waterbus naar Sliedrecht, voor de twee keer. Was best een lekker tochtje, we vaarden best wel snel en binnen een uur waren we weer terug bij de Merwekade. Vervolgens later even naar Bas om wat spullen te kopen en rennend naar de bus (ik was nog zo stom om per ongeluk een euro te laten vallen onder de bus, maar ik had 'm nog ;).

Verder op vlakbij CS liepen we vast naar Oudelandshoek: eerst wisten we nie wat er aan de hand was. Op centraal station was het echt een choas, vooral op de kruising: vanuit centrum naar de busstation was er een nogal lange rij files terwijl het verkeer vanuit Transvaalstraat wou oversteken. En het is onwaarschijnlijk dat bussen van Arriva en Connexxion (ow, vergeet Veolia ook niet) grote vertragingen opliepen. Zo wat een kwartier of meer stonden we stil daar. Maar goed, bleek later dat er een strook is afgesloten in de Oranjelaan dacht ik. De gemeete heeft weer lekker goed gepland :P.

Later in de Oudelandshoek en verder best wel vlot gereden. Op CS later nog wat foto's gemaakt, met meer aandacht naar XX (connexxion). Dan nog best wel lang gewacht op lijn 5 richt. Sterrenburg en hup... naar huis ;).

Foto's hierboven...

Joël

Geen opmerkingen: