Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 1 oktober 2007

Vandaag bijna ongeluk

Zo, de weer een dag achter de rug. Het verliep vrijwel goed. Het eerste uur al tegelijk een SO AK. Ik dacht van: dit zal moeilijk worden, maar nee. Dit is gewoon begrippen uit je kop leren, tenminst, bij deze so heb je een kruiswoordpuzzel en dat is gewoon een ander woord voor. Verder bij gym hockey, alles gewonnen. En nog goed nieuws voor mezelf: eindelijk een klusje.

En dan nog de laatste uren. Oorspronkelijk was het dus zo: 8e GS (alweer:P), 9e LOB en dan 10e EN. En dat werd weer veranderd door een roosterwijziging naar dit: 8e LOB, 9e niks, 10e EN. Maar dat werd weer door andere aangepast in zo :P : 8e EN, 9e LOB, 10e UIT;). Der was gewoon veel verwarring over.

Het tiende uur ging ik met Job naar 't station om weer eens plaatjes te schieten en dan zou ik weer terug gaan naar Halma om Heidy op te halen.

Verder nog de standaard routine: naar reddingsbrigade. Toen ik uit de bus stapte keek ik voor me en zag een auto nogal hard over de weg. Vervolgens keek ik me om en wou de bus weggaan rijden (immiddels weer op de weg). Dus toen dacht ik: dit gaat fout. Nou ja, gelukkig had hij nogal stevig geremd en een lange toeter gegeven. Was een 'bijna' ongeluk dus.

Genoeg weer voor vandaag ;),

Joël

Geen opmerkingen: