Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

woensdag 28 januari 2009

Eve naar: Hoeksche Waard (1)

Goedeavond weer allemaal,
Vandaag in de ietsje late middag wou ik gaan afreizen naar Oud-Beijerland voor de scholierenlijnen. Zowat elke dag tot aan volgende week dinsdag hoef ik maar een uurtje op school te zitten voor een toets en dan ben ik weer weg. Na school was ik heel even in 's-Gravendeel, meteen ook nog voor een foto waarna ik nog een rondje Dordtse Kil III fietste voor een plaatje. Via Wieldrechtse Zeedijk een vijftal treinenspotten.

Dan thuis nog even uitpluizen om te kijken welke ritten ik kan pakken, wijzigde ik een beetje mijn plan om maar eerst naar Lombardijen te gaan voor lijn 663. Zo in Oud-Beijerland dan voor lijn 668 naar 's-Gravendeel, of 669 naar Strijen. Goed, rond half twee weg van huis, even naar de Lidl. In de 6294 bedachte ik me even: heb ik mijn camera mee? Ja, dat heb ik maar dan zonder accu. Dus van de Lidl naar huis weer om 't te halen. Dan nog langs school voor een kaartje, de 724 bracht me thuis en naar school. Van school dan met de 6295, naar Centraal. Ondertussen probeerde ik te uitvogelen hoe ik dan bij Lombardijen kom. In ieder geval met een 3 kwartiertje te gaan wordt 't nogal krap. Na de Aldi is 't inmiddels 10 voor 4. Lijn 141 is net weg en de vraag is ook maar of ik dat haal. Kan mezelf makkelijker maken door de trein te pakken, maar heb niet echt zo'n zin om nog eens naast 3 ook 5 euro neer te leggen. Uiteindelijk kwam na een paar minuten lijn 92 langs, wist dat hij langs 't station ging. Aan de andere kant vergat ik dat hij best wel lang over zijn route doet.

Geen opmerkingen: