Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 18 januari 2009

Alweer even terug van weg geweest

Hallo weer allemaal,

Het was de afgelopen twee maanden weer turbelent geweest. Er is van alles gebeurt: uitjes naar Den Haag (2x) met Houten (1x), Arnhem, Gorinchem enz... en niet te vergeten kerstmarktpendel.
Wat ook speelde, is de drukte van de school. Heb de laatste tijd heel weinig tijd, hoewel busspoten gewoon na school kan als ik opweg naar huis ben.

Klinkt raar, maar ik ben met mijn team bezig om de site te verbouwen naar php. Meteen ook van host veranderen en dat betekent dat er nog even geen foto's komen. Projecten in trainz post ik wel weer even hier...

Geen opmerkingen: