Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zaterdag 29 november 2008

Eve naar: de zegmaar binnenstad

Ja hoor, vandaag weer ene planning die niet door ging. Maar goed, de details blijf ik jullie besparen,  dus we gaan maares verder. Vandaag laat op en ook laat weg. Even met m'n pa naar de stad. Als eerste bus op mijn eerste ritje vandaag, de 6297. Wat trouwens nogsteeds wel opviel, de streekindeling. Das dus nog altijd zo maar daar komt verandering in. Ze zijn de laatste wrights met een streekindeling aan 't ombouwen. Daarom is de 6249 hier ook van stalling Alblasserdam.

 

Terug naar na 't rit. Bij Spuiweg eruit, te voet verder richting de Voorstraat. Zoeft op de Spuiboulevard ineens de 5985 voorbij met 'Extra bus'. Das meestal normaal, maar niet wanneer hij 'niet' inslaat bij Stadskantoor (3/4/5) en idem voor Prinsenstraat (10). Ik zit te verdenken dat 't lijn 9 zou moeten zijn.

 

Dan nog de 6297 weer richt. huis maar de ritje naar Centrum terug werd gemaakt met de 730 ;-) Veel beter, en op lijn 3 ook een Citaro. Maar dat was wel te verwachtten, de 729 dus. Retour terug naar Sterrenburg liepen we naar Winkelcentrum Crabbehof en ja. Ik wist niet precies hoelaat hij kwam en dan sta je daar om tien voor elf. Dan maar een stuk lopen naar Station Zuid. Hoewel 't al te voorspellen was dat we te laat voor de bus daar kwamen gewoon in een rustige tempo lopen. We waren daar dus om 3 over elf, geen bus te bekennen. De bus hadden we eigenlijk al eerder moeten zien, maar die was blijkbaar allang al geweest. Geluk bij ongelukl, nadat we vandaar naar Keplerweg liepen. Nog even wachten en wie komt er, 730 :-)

 

Als laatst zit ik er dan in, werpte ik even een blik op de Albatros. Hmm... wel toch wat verbeterd. Lijkt wel scherper. Uiteindelijk thuis, wel met -4.

Geen opmerkingen: