Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 25 januari 2009

InGameScreens: Layout Dordts-Flakkee

Ik weet niet of ik al eerder hierover had verteld, maar ben toch maar een nieuwe layout begonnen in Trainz. Het zou een soort van eiland worden naast de echte Goeree-Flakkee. Maar goed, er moeten dan 2 of 3 steden komen met tussenliggende sropen uiteraard en in een van de steden een Stadstreinnetwerk, bus en tramlijnen. Maar goed, eerst wat screenshots:

Screen_040 Twee ge-reskinde treinen. Ben aan het experimenteren hoe wat en waar. Bij de plan V ben ik er bijna zeker van, DM'90 nog niet echt. Zij zullen gaan rijden voor de Stadsteinnet samen met een andere Duitse treinstel. Plan V 869 Abk is even thuis gelaten en gekoppeld met een afgedankte ICR-Bs.

 

Screen_041 Kleinere busstation ernaast met lijn 21...

 

Screen_043 Screen_044 De korte lijn 21 naar Westduin. Dit is een pendellijntje vanaf station Strand. Omdat er nog geen voldoende materieel beschikbaar is, hebben we een paar geleend van Stadswerke Osnabrüke en van Potsdam.

 

Screen_045Een verdwaalde buslijn...

 

Screen_046 Een ex Dordtse GVB'er ergens gered van de sloop en leeft hier nog zijn leven voort... Voorlopig nog ontdaan van zijn logo's.

Geen opmerkingen: