Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

dinsdag 24 februari 2009

Eve naar: nergens (2)

Hallo weer jongens,
Het is weer een tijdje dat ik niks van me liet horen, maar probeer weer even wat rustiger aan te doen. Zo ben ik de aflopende week mijn camera kwijt, tenminste denk ik in de bus. Hoogstwaarschijnlijk ben ik 'm verloren, dan wel in de 6284. Een Casio'tje, maar goed. Probeer nu meer met school bezig te houden en ook focussen op de eindelijke nieuwe site, die we als een team op het net zetten. Sinds vandaag ook al moderator geworden op OViB. Tja en verder... probeer nu zo snel mogelijker te sparen voor een nieuwe camera. Hulp en dergelijke is altijd welkom, ik probeer niet te bedelen hoor ^^. Afijn, wordt werken werken werken en de hobby zal door moeten gaan. Daarom ga ik vanaf morgen mijn spotjes hier ook invoeren en dan zien we 't wel.

Geen opmerkingen: