Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 8 juni 2007

Even wekelijkse routine ritjes op Maandag: A.S. Dordtwijk

'T is wel middernacht maar nu niet eve goed slapen, dus even wat schrijven ;).

Ja maandag, en nee geen wekelijkse bezoekje aan de ziekenhuis. Maar heb elke maandag les bij de reddingsbrigade. De reis begint van thuis naar Slangenburg lopen, lijn 7 komt immers niet langs mij huis. Zoals (bijna) altijd staat lijn 5 nog te wachten en ook (bijna) altijd komt lijn 5 uit Stadspolders te laat die dan lijn 7 wordt. En dit keer kwam hij 5 minuten te laat. En het is een citaro! een van de betere bussen ;). Volgens mij was het de 728 als ik me niet vergis. Afijn, later reden we erin en onderweg merkte ik iets op: halteomroep. Zelf vond ik dat die geluidsknop flink omgedraaid moet worden, want mij moeder hoorde het niet zo goed.

Oja, die chauffeur aan het die is pas nieuw. En een paar weken moest ik en Job toch wel even lachen: destijds gaf ik hem 2 euro voor een eurokaartje, krijg ik vervolgens 2 euro terug! Gratis eurokaartje dan. Kwam hier pas achter nadat ik op het sation aan kwam, maar ja te laat.

Terugweg weer een citaro, das wel leuk ;). En dat was de 725.
Zo, genoeg getypt,
Tot kijk!

Geen opmerkingen: