Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 8 juni 2007

Eve naar: Sportdag

Héhé, even inhaalslag maken,

Nou Woensdag was het sportdag. Kijk er meestal tegen op, als ik er geen zin in heb. Maar probeerde toch wat leuks van te maken.
Het begon al heel vroeg, om 8.00. Gelukkig heb ik niet meteen al een webstrijd en dus kom ik een beetje laatjes aan bij Oranje-Wit, vlakbij Oudelandshoek. Van huis snelde ik richting de N3 waar ik aldaar mijn versnelling wat hoger zette. Ongemerkt passeerde ik gewoon Jesper. Vlakbij de IJsbaan, de stoplichten, had ik best een grote vaart en probeerde ik de groen licht nog te halen. Ik kan e vertellen, net niet ;) Ging op oranje. Dan maar weer wachten en kom ik een Connexxion bus tegen naar CS. Uiteindelijk op groen wou ik gas geven maar zag jesper aankomen met z'n zus. Daarna fietsten we verder.

Fijn, na 3 rondes ging bij de eerste wedstrijd Handbal, na 5 minuten goed mis. Bal in de struiken. Na tien minuten zoeken werd er pas een reserve bal geregeld. Achter de bosjes lag een sloot en ietsje verderop de N3. Daar kwam ik 3 Arriva bussen tegen, waarvan een chauffeur even raar keek naar mij. Afijn, daarna speelden we weer en vervolgens verloren.

De tweede wedstrijd ging ook goed mis.
Slagbal dit maal. Na de eerste slag meteen in de struiken! De scheidrechters ken ik toevallig, Stanley en Lieke. Na een praatje moest ik een reservebal gaan halen. Jeetje, helemaal van achterin gaan rennen even nog vragen bij een andere scheidsrechter ging ik maar naar de webstrijdtafel. Onderweg keek ik even bij een webstrijd van G2A.
Uiteindelijk terug gerend, is hij ineens afgelast :P. Maar goed. Even later liep ik met hun terug naar het begin en is de volgende ronde aan de beurt. Best wel langzaam liep ik naar de kantine. Tussendoor vroeg nog een paar meiden uit de klas of ik even bij handbal wil invullen. Nou, nu even niet hoor! Immers, heb ook geen zin om tussen de meiden te gaan spelen. Ondertussen liepen er een paar meiden uit G2A achter mij en die riepen naar mij wat. Ik was even die rooster aan het uitpluizen en kon niet echt goed reageren erop. Maar bijna liep ik tegen een (hoe heety dat nou weer, in de speeltuin?) paardje aan (ofzo). En kreeg ik nog een nodige reactie: "Je mag wel met * op het paardje zitter hoor". Zucht, nu kan ik helemaal niet uit mijn woorden komen.

Verder nog een potje voetbal en daarna ben ik 'ns gaan kijken bij de Thuredrecht loop. Liep naar Stanley om even te praten en later komt Heidy aan die meedeed. Na de praatje wensde ik haar succes en later begon dan de wedstrijd. Na het einde kwam ik even bij haar om even nog een praatje te maken, en ietsje later komt die Dominique nog binnen. De doel van Heidy is wel bereikt, al is ze niet de eerste. Ze wou voor Dominique blijven en daar is haar ook gelukt. Zelf ben ik daar ook blij om ;). Elke (ja heb niet eve niet zo zin om zo lang de schrijven) vroeg of ik mee wil rijden maar ik probeerde er een beetje onderuit te komen door te zeggen dat ik op Job wacht. Maar ja, even later toch alsof met Elke kijken of of hij al zich heeft afgemeld. Zij haar fiets halen, ik kom nog Hiedy tegen en vroeg of ze even kon wachten. Dus ik snelde naar naar mijn fiets, maaktre de kabel los en fiets naar de hek. Wou net wegfietsen met Joey en Heidy, komt Elke achter me aan :(. Even later gedag gezegd en moest ik wel even met Elke gaan fietsen. Wat is ze toch de laatste tijd lastig, pff.

Joël Roza

Geen opmerkingen: