Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zaterdag 23 juni 2007

De laatste 2 lesdagen

Hoi hoi, daar ben ik weer,
Ik begin maar 'ns met Donderdag, de belangrijkste gebeurtenissen,

Donderdag
't Eerste uur EC verliep zoals alle andere dagen, helemaal geen vuiltje aan de lucht. Dan 't 2e uur. We gingen naar K307 en daar bleven we even wachten. Na 5 min was ze er nog niet en docent FLH vroeg op wie we wachten. Daarna opende ze de lokaal en een liep stromende de lokaal binnen. Ik liep naar een tafeltje , zette m'n tas neer en wou 'h raam opendoen. Zie ik vervolgens BRA nog naar school lopen. Wou naar haar roepen, maar Nathan hield me tegen. Even later kom REE en zei dat we naar de aula moesten, daar gaan zitten. Dus iedereen naar de aula en aldaar gingen we naar boven, om te zitten. 5 min later kom er ineens een conciërge en voreg iets aan ons. 10 minuten later komt ineens BRA eindelijk binnengelopen. Volgens mij schrok ze wel even van , maar goed.

Vrijdag
Op deze dag was 't eerste uur van ons (4e uur dan) EN. Raad 'ns wat er nu weer is. Ons lokaal, K103 is bezet! En de rooster is gewoon goed hoor! Ook geen wijziging. KUY kwam aangelopen en ging vervolgens naar K101. Heb ik net mijn spullen uitgepakt, moesten we naar de hal om daar af te wachten!!! Uiteindelijk gingen we naar K104, die dan op dat moment vrij is.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou zoon van me vieze aap kanker aap dat je bent je gaat tog niet iemand anders levebn beschrijven/
Heb je geen vrieden ofso waar je heen kan gaan?
Je mag van mij job neuken
vies tering jong
je hebt nu straf!!!!!

Anoniem zei

Oja en zoon, ik schaam me voor me dat jij zo'n grote loser bent en ook nog eens een kanker aap!
Ik ga nu even je moeder lekker van achter nemen met mijn satestok.
En ik weet nog een goede site voor jouw, www.hoewordtikgeenkankeraapmeerenlaatikmijnvadernietzoschamendatikeengroteloserben.com

Anoniem zei

Als je echt stoer bent laat je je ECHTE naam achter. Niet andermans namen ergens neer zetten

Anoniem zei

Trouwens hou de letters JOB erbuiten en hou de letters JOEL erbuiten. Je kent JOB geeneens. En zit je anders in H2B en gooi je vieze bladeren door joels deur en heet je daniel.

Anoniem zei

trouwnes de eerste 2 berichten zijn me een stellejte RACISTEN VAN DE BOVENSTE PLANK.

SVD Reiziger zei

Alsjeblieft, kun je nou echt niet ophouden! Word er echt zat van! Rot gewoon lekker op en kom nooit meer terug. Als je echt stoer bent, laat je je naam gewoon zien!
Oja, trouwens. Men kan tegenwoordig niet meer begrijpend lezen, laatstaan gewoon lezen. Treurig hoor......

Anoniem zei

Joh naja

Anoniem zei

Milguh