Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 18 juni 2007

Even naar: De 'bekende' weg

Hehe, zaterdag stond weer voor de deir. en hoe?! Rond 1 uur wou ik de bus gaan pakken naar de stad, maar toen ik hem hoorde weg rijden ging ik maar toch weer naar binnen. Gelukkig maar eigenlijk, het was een Wright. Tien minuten later liep ik van huis naar de halte. Aldaar nog even wachten er kwam er een citaro!!! (sorry, was een blij zaterdag). Het was de 726 met een nieuwe chauffeur volgens mij. Na de stempeling liep ik naar de zowat voorste stoelen van links . Nu zou ik dan mijn reis gaan beginnen naar de Reeweg, om wat schroeven te gaan halen. Liep toch net iets anders af :P.

Bij halte Centrum komt er ineens iemand ingestapt: Heidy. Nou, je mag het weten, ik kom bijna NOOIT een bekende (buiten de chauffeurs dan he ;) tegen. in de bus Leek wel of ik een hartaanval kreeg, of kkreeg 't benauwd. Ze hekende mij niet in één keer. Nadat een passagier tegenover mij vertrok, ging ik daar zitten. En toen herkende ze mij pas. Op dat moment zag ik ook al Nienke de bus in lopen. In plaats van de Reeweg kom ik helemaal in Stadspolders weer terecht hoor. Maar ja, sommige dingen gaan toch te goede en vervolgens ging ik maar eerst wat halen bij Super.

Kwartier later weer de bus gepakt, hij kwam al 8 minuten te laat!!! Nu een wright he. Er kwam aan de andere kant van de Stadspolderring wel een citaro tegen, maaar die rijdt op lijn 1. Dan uiteindelijkingestap en bij de Reeweg uitgestapt. Nadat ik vliegensvlug weer de deur uitben keek ik naar mijn kaartje en zag dat hij nét verliep. Dat wordt dus lopen naar het centraal station. Bijna bij de busstation kom ik ook nog twee uit mijn klas tegen, wat is er toch met mij vandaag? Daarna een routine handeling, eerst waty kijken of er iets nieuws is bij de klantenservice en wat praten, vervolgens mis ik dus weer de citybusje enb later liep ik naar de halte. Gelukkig ben ik maar ietsje vroeger gegaan :). 't Leek wel of de reis wat langer over deed dan het was.

Na de training nog maar even kijken bij de 'Vaart in Dordt', om prcies te zijn, Buiten Walevest. Daar zouden ze demostraties tonen. En ik weer te laat natuurlijk :P. Het was nét afgelopen maar kom nog wat materieel van de brandweer en de politie spotten.

Op 'ht CS lijn 3 gepakt en kwam een bekende chauffeur tegen. Heerlijk toch, even gratis :P. Maar aan het einde van de Chico Mendesring wist ik niet dat ze hier MOET eindigen. Dat wordt wachten op de volgende bus :P. Afijn, die bus komt en zag een bekende chauf weer. Op cs pas uitgestap toen er iemand wou instappen naast de halte van lijn 5 /7. Zag de lijn 5 daar nu pas staan. Aha, das Henk :P. Zo, dan nog een laatste tussenstop bij J.P. Heijeplein, bij de edah. Daarna weer naar buitengelopen met een spa citroen in mijn hand en wachten op de volgende bus. Die kwam ook al 5 minuten te laat :(, hoe toch die arriva. Ik zou het bij zeggen: Amateus Regelrechte Ramp In Vijfherenlanden, Alblasserwaard en drechtsteden (ja, die d even erbij denken ;). En de laatste chauffer was ook een bedekende.

Tot ziens !
Joël Roza

1 opmerking:

Anoniem zei

En nu een voorbeeldbericht die je hier hoort te plaatsen:''Zo weer een gezellige busdag achter de urg gehad zie ik.