Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 11 november 2007

Kort Reviewtje: VBUS 2

Zo, ben vandaag weer eens aan het vbussen en heb tegelijk eens VBUS 2 uitgetest. Omdat een citaro geleverd werd die saai uitzag heb ik maar eens meteen gere-skint:



Volgende keer ga ik ermee verder, maar eve terug naar het spel. Installeren ging net als vbus 1; maar de opstarten niet. VBUS 2 gebruikt zogenaamde .bat bestanden om het spel op te starten, waarbij je een layout plus bus tegelijk heb. Der is zover mij bekend geen venster waar je eerst alles kan instellen. Dus per layout én bus een apart .bat bestand. Eerste min-punt is al meteen geen opties. Maar het wordt nog ietsje erger. De besturing van de bus gaat goed, maar zodra je een knopje zoek voor de richtingaanwijzer en licht wordt het nogal mistig. Die is er kennelijk niet. Ook is er geen mogelijkheid om de film te inprogrammeren. Ook al fijn.
Aan de andere kant is het grafisch wel wat opgeschoten. Er zit nu meer beweging in, bijvoorbeeld als je over een stoep ga dan ga je omhoog en dergelijke. Ook de bus ziet er veel mooier uit, maar nog altijd ziet de omgeving er niet uit. Verder niet meer veel te vertellen, ben eigenlijk een beetje teleurgesteld. Oja, het bus aanbod is ook nog beperkt, wordt vervolgd ;),


Geen opmerkingen: