Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

donderdag 15 november 2007

En vandaag: druk druk druk

Hallo allemaal weer,
Heb een tijdje niet gepost, vanwege schoolwegzaamheden, je weet wel ;). En nu probeer ik lekker door te werken, want er is veel te doen. Buiten dat moet ik ook nog een presentatie maken van het project van Boskalis, die zeker een topper moet worden. Uiteraard had ik deze week nog wat foto's van bussen gemaakt, maar kan mijn mobieltje nu niet leegmaken vanwege technische problemen aan de computer die ik juist nét nodig heb.

Maar dat wil niet zeggen dat jullie ook voorlopig een foto te zien krijg. Komende tijd show ik hier foto's van mijn treinspotter collega Kevin die tevens hiervoor een album heeft geopend bij picasa: http://picasaweb.google.com/treinstation.
Maar nu foto's van de GTW Stadler van Veolia ;)

Geen opmerkingen: