Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 17 maart 2008

InGameScreens: 3x nieuws

Hallo weer allemaal, dit maal een paar screens van mijn nieuwe layout waarmee ik bezig ben en de bushalte natuurlijk in Trainz...

Layout Dordts-Flakkee

Screen_006

Screen_007

Screen_017Voor mij een primeurtje, eindelijk eens beter een goede kruising gemaakt...

Screen_008

Screen_009...moest eigenlijk de openingsrit voorstellen van de viaduct, maar goed...

+Bushalte 1

Screen_012

Screen_013De eerste geplaatst voor testen, op station Heidinxpolder Rozahof

 

Screen_014

Screen_016

Helaas sloeg de infobord op hol en zetten o.a. op Dordrecht...

Screen_015

Screen_018

Screen_020

De bushalte op een ander plaats, in 't wijkje Strandduin

Ontwikkeling Mercedes-Roza B08

Image2Het gaat gestaag ;)

Geen opmerkingen: