Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 17 maart 2008

Eve naar: Maandagse routineritjes (1)

Ben weer natuurlijk met de bus geweest naar training en heb zoals verwacht (lees: héél goed ingeschat ;) een Citaro. Om vier uur in Stadspolders namelijk de 730 gesignaleerd en later in Sterrenburg nog drie Wrights, waaronder 6284, 6298. Onder de Citaro's 721, 722 en precies half uur later nadat ik 'm had gezien in Stadsp kwam de 730 voorbij stuiven. Later las ik nog dat ook de 728 op 5 zit.

Hmm... er zaten dus 4 Citaro's op lijn 5
Maar goed, mijn eigen voorspelling kwam uit: om 19.17 (+7) kwam op lijn 5 naar 7 de 730 opdagen. Wordt in ieder geval een klacht vanwege altijd te laat komen op die rit.

Toen ik praatte met de chauf in de 730 is er waarschijnlijk een paar bakstenen bij een viaduct (Copernicusweg) op z'n dak gegooid door verveelde jongeren. Klink niet echt goed, nog niet naar de schade gekeken. Vind dat toch wel erg, net als op auto's gooien enzo. Kijk dezer dagen wel vanaf een viaduct om eens te kijken.

Dan na de training nog bij Zkh. Dordtwijk op 16 wachten, niet dus. De bus was al voorbij of moest nog komen. Alleen 166 zag ik voorbij gaan. In ieder geval, later komt lijn 7 vertraagd aan (iets van +5) naar Ster. Die hadden we maar genomen vanwege tijdsduur kaartje. En dat was de 721. Dat was 't dan weer,

Werk ze,

Joël

Geen opmerkingen: