Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 21 maart 2008

Eindelijk weer vrij: paasweekend

Nou jongens, twee daagjes verder en dit weekend blijft ik voornamelijk thuis. Alleen zaterdag even op de bus, maar goed. Eens wat ik heb meegemaakt maar op een rij:

Vandaag gehoord nog van Job een ongeval met de 6291, geen idee wat er is gebeurt. Dan nog 's gistermiddag eerder weg van school maar eerst nog op iemand wachtten. Want als ik goed begreep zei hij woensdag tegen mij: 'Ja, morgen valt ik uit'. Of ik 't verkeerd gehoord heb weet ik niet meer, maar voorlopig was de hele klas er niet :P.

Verder gewoon een rustige dag

Tenslotte nog even lekker luisteren naar Rascal Flatts en Taylor Swift ;)

Werk ze,

Joël

Geen opmerkingen: