Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

vrijdag 5 juni 2009

Eve naar: R'dam Zuid en Barendrecht

Even weer een kort verslagje van vandaag...
Ben eens weer mijn wekelijkse (tot zover ik vroeg uit ben ^^) slagje naar Rotterdam om eens een keer die scholierlijntje op de foto te krijgen. Helaas is dat weer niet gelukt, maar geen paniek.
Eerst maar eens goed weer ergeren op Arriva, lijn 5 kwam weer veel te laat bij Halma. Eindelijk na een (!) half uur komt er een en ging ik maar eens instappen. Stond al op het punt om lijn 2 te nemen, maar uiteindelijk kwam 5 toch maar nog eens voorbij razen...
Op centraal dan... jammer... accu is weer leeg. En dan stond er een B91 van Kwibus (nee, geen Qbuzz:p)... Vlug maar dan de stoptrein nemen naar Lombardijen die net voor mij neus wegging. Lekker weer en toen de sneltrein Breda kwam aanzetten dacht ik maar eens die te pakken om naar Zuid te gaan. Bij Dordt Zuid ging ik snel de trappen af naar lijn 5 en dat was warempel nog een goeie timing ook.
Thuis dan maar even de accu opladen en niet veel later terug naar centraal. Helaas... blijkbaar was net de Kwibus weg en kon ik weer balen. Dan hup snel te sneltrein in voor Lombardijen...
Aldaar nam ik vanwege de korte tijd die ik nog wil benutten even lijn 76 voor een ritje met een Citaro. Op Zuidplein was het dan weer wachten geblazen op lijn 184. Wilde dan maar ook eens even naar Barendrecht, de wijken dan in.

En die nam ik een beetje aardrijkskundig onder de loep. Wat ik waarnam: bussluis, bussluis en nog een bussluis. Hoewel het misschien een beetje overbodig is, waarborgde het wel een goede verbinding. Vervolgens pakte ik weer de trein om naar Dordt te gaan...

Geen opmerkingen: