Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 15 juni 2009

Eve naar: omleiding in Sterrenburg 1

Even maar eens bij de omleiding gekeken van lijn 1/5 in Sterrenburg en uiteraard wat foto's geschoten.

Maar ja, vandaag reden ze dus gewoon via de Copernicusweg. Hoewel dat te verwachtten viel, stond er op de site van Arriva doodleuk dat ook Sterrenlanden was vervallen:?
Zowel lijn 1 en 5 heb ik dan gezien. Alleen lijn 1 kwam tien voor vier voorbij (beetje aan de late kant volgens mij).

Maar verder was 's ochtends nog niks te bekennen van werkzaamheden dus kon er normaal snel doorheen fietsen. Dat werd anders toen ik 's middags langs wou :mrgreen:

Richting Copernicusweg was wel wat begonnen met asfalteren (of wegschrapen, ik zag het verschil niet eens :P) en verder waren ze thv de halte bij de parkeerboxen an 't herstraten.

Geen opmerkingen: