Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zondag 10 februari 2008

Eve naar: 't gezellige Noord-Brabant

Weekje of twee geleden zijn Job en ik naar 't gezellige Brabant geweest.

Eerst natuurlijk Job ophalen in Stadspolders...

Natuurlijk door de hele provincie, te beginnen vanaf Dordrecht met de buurtbus naar Sleeuwijk van Veolia.

Vervolgens van Sleeuwijk Tol Oost naar de andere busstation gelopen om aldaar te wachten op lijn 121 's-Hertogenbosch. (ook Veolia)

Er passeerden even twee Brabantliners.

Dan komt lijn 121. Eerlijk gezegd zie ik nu pas voor 't eerst echt een leuk meid op de dienst. (Als chauf he ;)

Op de busstation van 's-Hertogenbosch.

Dan een ritje naar ergens in 's-Hertogenbosch, ondertussen een foto v/d interieur van de Mercedes-Benz O530 van Arriva...Daarna nog een ex-RET Berkhof Duvedec gezien die nog altijd rijdt onder de vlag van Arriva... De rest is volgens mij naar Tsjechië... waar dus Arriva ook al rijdt...

Vervolgens naar de buffer gelopen en troffen we enkele bussen aan, o.a. een Volvo 7700 gelede.

Terug zagen we dan een Berkhof Procity, meer bekend in Fryslân als "Frysker".

Dan hup naer Tilburg, met diezelfde bus die stond op de buffer. Een hele stoet mensen gingen naar binnen...In Tilburg nog wat nodige foto's gemaakt...

Een gewone Volvo 7700...

Als verrassing zagen we een Mercedes-Benz O530 (Citaro) in de nog oude kleuren van BBA...Dan ook nog een Berkhof Jonkheere (Volvo) klaar om naar België te gaan...Dan eve mijn moment...;)Dan een line-up-ie

Nog een foto ;) van een Volvo...

Dan de laatste bus in Tilburg naar Breda pakken... (voor mij had ook zonder via Oosterhout gemogen :p)

In Breda nog een Volans van Veolia gespot...

Dan terug in Dordt maar de bus weer gepakt...

Zo, dat was 't weer.

Volgende keer weer;)

Tot de volgende keer...

Joël Roza

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is het verschil tussen peter roza en een fotocamera?

Een fotocamera is ontwikkeld.

Mwahahahahahahahah

groeten justin