Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

dinsdag 26 februari 2008

Eve naar: Zoals altijd (1)

Tjonge, vandaag weer wat meegemaakt:

's Avonds op lijn 5 richt. Sterrenburg vertrok de 727 waarin ik zat net van de station. Bij de stoplichten kort erna wachtten we totdat het groen wordt. Staat er een eerstvolgende gepakeerde auto nogwel in de weg (t.h.v. de info Dordtbord) die de chauf bijna over het hoofd. We wouden wegrijden, maar we maakten een noodstop. Gelukkig geen van beide bestuurders boos of kwaad, slechts tien seconden speelde dit . Dan wou hij weg rijden totdat hij 1 of 2 sec weer moest ontwijken voor twee auto's vanuit richt. Oranjelaan waarbij waarschijnlijk hun stoplicht op groen sprong. Vervolgens reed hij verder en minderde hij z'n snelheid om twee taxi's (waar ik overgens helemaal geen intresses heb) te ontwijken waar normaal gesproken touringcars staan. Leek wel Mercedes versus Audi.

Ritjes nog:
7 Centrum 727
16 Dordrecht CS 6250
5 Sterrenburg 727
Avond spotjes: 5: 727, 730, 6285 16: 6250 IC Brz: 1181

1 opmerking:

Anoniem zei

Mag jij wel zo laat naar bed, Joël? FOEI! dit bericht is om 1 uur 's nachts zowat gepost!