Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

maandag 9 juli 2007

Site waarschuwing

Hallo iedereen die dit lees,
De laatste tijd zijn er ernstige dingen gebeurd die 't daglicht nét niet kunnen verdragen. Het betreft de reacties van de derde post hieronder. Ik heb nu TOTAAL geen zin in al dat geklier, rotzooi op mijn blog weer ik ECHT niet blij van wordt. En dat mogen jullie 't weten, als je 't heb gedaan. Ik ga zeker niet uitdagen met: Als je echt stoer ben, dan zet je je echte naam neer.
Ik wil jullie dan ook zo vriendelijk oproepen, je naam en desnoods aka naam, achter te laten. Geen naam, weg reactie van jou.

Mochten jullie via de reactie daniel erover beschuldigen of verdenken, doe 't met gedekte termen of doe het helemaal niet. We gaan mogelijk in samenwerking met Blogger uitzoeken wie het precies het heeft gepost, en mogelijk ip blokkering.

Als laatst je wil tegen jullie, lezers, zeggen. Zit je in een pestbui of ben je eropuit om iemand te 'vernielen', post dan GEEN reactie. Nogmaals, GEEN REACTIE!!! Oja, ook geen reactie als je nog niet (goed) kan begrijpend lezen. PUNT

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste joel ik word al langer vals beschuldigd dat ik zulke dingen in jouw gastenboek/blog schrij.
nou vind ik het uitermate triest dat mensen zulke dingen in jouw blog schrijven.
En voor de vrienden van joel Ik Pest joel helemaal niet.
En ik zal ervoor zorgen en proberen te voorkomen dat mensen pesterijen tegen joel doen.
Groeten Daniel