Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

zaterdag 21 juli 2007

Even naar: 'De verre weg'

Zo, de laatse week heb ik me niet laten horen, want momenteel ben ik al op vakantie. De 15e juli al vertrokken, al een week in Jakarta en nu sta ik bij een internet punt in Singapore, onderweg naar Peking.


Goed, eerst vanaf thuis in Dordt helemaal de koffers sjouwen (wel 5 ofzo??) naar de bushalte om vervolgens lijn 5 te pakken (dat was volgensmij de 6228). Op 't station dan een half uur wachten om de IC Brussel te pakken naar Schiphol, dat wou ik zo graag :P...

Zucht... ik moet alweer gaan, moet weer de vliegtuig in onderweg aar Beijing,
Joel Roza;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Je hebt een drukke vakantie, hoor ik.

Voor de rest:
Prettige Vakantie