Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

dinsdag 23 september 2008

Weer terug na een lange tijd...

Hallo weer en leuk dat je mijn blog weer leest. Het is al een hele tijd dat ik niet heb geschreven, drukke klas 3, vakantie en nu klas 4 voor de deur. In de vakantie had ik ook niet zoveel tijd, later vertel ik er meer over...

Voorlopig hopelijk bijna elke dag weer eens een berichtje te plaatsten, zit ook met de mijn originele site dordtseovsite.2nl.eu die nogal slecht draait. Nu heb ik ook nog 'ns een foto sorteer achterstand, dat ik wil inhalen.

Nou, genoeg maar weer voor vandaag :),

Joël

Geen opmerkingen: