Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

dinsdag 1 april 2008

Eve naar: zoals altijd (1)

Hoi, even een vervolg berichtje van maandag...

Nou, laatste uur NE zou uitvallen maar op Aalscholver kon ik eve nog aan de poster werken van NE. Dan nog met iemand mee naar Stadspolders, retour terug naar Sterrenburg.

Dan de routine ritjes op lijn 7 - 16 - 5.
Zoals altijd heb ik weer goed ingeschat welke bus ik misschien zou krijgen op de rit van 5 naar lijn 7. De jarige was 726 :) Gelukkig maar, een Mercedes-Benz. En voor de eerste keer weer eens optijd (nou ja, +2 dan) Maar verder wil ik meer vertellen naar de training. Lijn 16 komt met 6277 na 166 die vlak erna vertrok. Verder bij Prof. Gunningplein reed mijn bus doodgewoon door. Ik zat daar echt versteld van: chauf, ben je blind ofzo?
Even verder op bij Eemsteynplein (ofzo) was er een ambulanse. En daar was dan een man min of meer gevallen waarschijnlijk.
Dan op centraal station bij de buffer zag ik een Irisbus aan de kant en een klein vrachtauto, bleek dat er volgens mij banden worden verwisseld.
Ten slotte weer wat foto's gemaakt van een paar bussen by night. Natuurlijk kwam de 726 weer opdagen op 5 en maakte vlug een foto. Ingestapt liet ik de kaartje zien en zag meteen een bekende chauffeuse die zei: 'Sta ik er goed op'. ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ambulance schrijf je met een C, niet met een S. Voor de rest ziet het er goed uit.