Hallo en welkom op mijn blog

Lees het gerust door en kom eens vaker! :)
Onder is mijn blog, het oude nieuws onder, boven de nieuwe. Ik probeer 't zo actueel mogelijk te houden uiteraard.

Groeten,
Joël Roza


Aangepast zoeken

woensdag 30 mei 2007

Lekker hoor, Dinsdag

Wat een dag, gisteren.

Eerste te laat op school bij HAr, geef toch niet.
Werd wel een lange dag tot vier uur!
En dan nog het tweede pause naar plus voor geraspe kaas voor VZ. Maar wel laatste twee uur verzorging met de roulatie practicum. Raadt eens wat we dan moeten doen? KOKEN. Oke goed, is wel leuk, maar de laatste twee uren (of zeg ik het verkeerd? blokuur).
Maar ja, goed. Terug naar huis ging het fout: Bij de Jagerweg (of eerder al) ontdekte ik dat mijn band achter wel erg zacht is. Even doorgefietst tot aan de stoplichten bij de winkelcentrum Sterrenburg en dan maar lopen he? Was wel even naar de middenberm gevlucht toen er een stelletje aso's uit mijn klas kwamen. En dan ga je, lopen. Nou, het duurde wel 3/4 kwartier langer dan normaal. Eigenlijk vond ik dat ook wel even een opluchting, die zadel deed een beetje zeer.

Ik ga het nu maar afronden, moet nog aankleden en eten. Want anders kom ik weer te laat!

Joël Roza

P.S.: Hé, kom op, plaats ook eens een reactie ;)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

haha nerd!!!!!!!!!!!! wat is dit voor gaar iets! een dagboek? dat is toch voor meisjes? treinen als hobby? wtf man! Peace freak ape bro

Anoniem zei

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap wat saai!

Anoniem zei

hahahahahahahahahahahahahahhahaha

Anoniem zei

Hey Joel. Zullen we morgen wat gaan doen, ik hoorde van Arno dat je deze site hebt.

Anoniem zei

OMG,LOOOOOOOOSER zoek een leven ofzo